Regulamin i Polityka cookies

  • 1 Postanowienia Ogólne
  1. Administratorem gromadzonych i przetwarzanych danych jest Kancelaria Adwokacka Sławomir Izydorczyk z siedzibą w Gdyni, przy ul. Starowiejskiej 16/2, 81-356, o numerze NIP: 9580371455 i REGON: 360036329.

Ochrona przedmiotowych danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.

  1. Dla interpretacji użytych dalej terminów stosuje się słowniczek Regulaminu lub tak jak zostało to opisane w Polityce Prywatności (jeżeli wynika to bezpośrednio
    z opisu).
  2. Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin: „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  3. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL),
    co potwierdza wyświetlenie symbolu kłódki w pasku adresu przeglądarki.
  4. Dane osobowe podawane we wszelkich formularzach na stronie WWW: kancelaria-izydorczyk.pl są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
  • 2 Administrator Danych
  1. Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli wyślesz formularz kontaktowy, to przetwarzamy Twoje dane zebrane w tym formularzu a mogą to być takie dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko służbowe, miejsce pracy, adres IP.
  2. Usługodawca jest także administratorem osób zapisanych na newsletter oraz spotkania konsultacyjne.
  3. Dane osobowe przetwarzane są:
  4. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
  5. zgodnie ze wdrożoną Polityką Prywatności,
  6. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
  7. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie uzasadnionych i usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą: w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Ciebie jeśli zapisałeś się na newsletter, w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Ciebie zgodą jeżeli zapisałeś się na płatną konsultację lub zakresie i celu wymaganym do przeprowadzenia płatności przez serwis zewnętrzny – przelewy24.pl (działającym jako operator płatności).
  8. Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: .
  10. Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie i na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
  11. Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
  12. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
    9. Usługodawca nieudostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
  13. Wdrożyliśmy pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu do systemów, w których dane są przetwarzane, dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
  14. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
  • 3 Pliki cookies
  1. Witryna https://kancelaria-izydorczyk.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który
    je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
    Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny
    za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  2. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.

Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny,
z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu,
a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy Kancelaria Adwokacka Sławomir Izydorczyk w celu optymalizacji działań.

  1. Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
  2. a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych
    w ramach serwisu, np. ciasteczko diagnostyczne (test_cookie);
  3. b) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
  4. c) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. d) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  6. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach,
w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Regulamin korzystania z serwisu www.kancelaria-izydorczyk.pl

  • 1 [Postanowienia ogólne]

Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z serwisu www.kancelaria-izydorczyk.pl przez Użytkowników, w szczególności dotyczące warunków zawierania i rozwiązywania umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną, rejestracji Użytkowników, usług świadczonych przez serwis www.kancelaria-izydorczyk.pl oraz dostępu do treści zawartych na tych stronach, a także zasady postępowania reklamacyjnego.

W zakresie Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

Właścicielem serwisu jest Kancelaria Adwokacka Sławomir Izydorczyk z siedzibą w Gdyni, przy ul. Starowiejskiej 16/2, 81-356, o numerze NIP: 9580371455 i REGON: 360036329.

Korespondencję elektroniczną dotyczącą działalności serwisu należy wysyłać na adres email: , natomiast przesyłki pocztowe należy kierować na adres: Kancelaria Adwokacka Sławomir Izydorczyk, ul. Starowiejska 16/2, 81-356 Gdynia. Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. W weekendy odpowiadamy interwencyjnie wyłącznie w nagłych przypadkach po wcześniejszym przesłaniu zgłoszenia na maila.

2 [Definicje]

Serwis / Strona – dedykowane dla Klientów oprogramowanie funkcjonujące w formie platformy, która pozwala klientom składać zamówienia na usługi prawne, obsługiwane przez Kancelaria Adwokacka Sławomir Izydorczyk i rozpowszechniane pod nazwą biznesową www.kancelaria-izydorczyk.pl, dostępne w Internecie w domenie www.kancelaria-izydorczyk.pl oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnych dla oprogramowania iOS i Android.

Administrator – Kancelaria Adwokacka Sławomir Izydorczyk z siedzibą w Gdyni, przy ul. Starowiejskiej 16/2, 81-356, o numerze NIP: 9580371455 i REGON: 360036329.

Użytkownik – odwiedzający, który rozpoczął korzystanie z serwisu lub jego poszczególnych funkcji lub osoba, która przeszła procedurę rejestracji jako Klient lub Ekspert.

Ekspert – zarejestrowany Użytkownik o udowodnionych kwalifikacjach zawodowych, który posiada typ konta „Ekspert”.

Klient – Użytkownik, który dodał za pośrednictwem serwisu Zgłoszenie, dokonał przy tym pomyślnej rejestracji konta typu „Klient”.

Usługi – wszelkie usługi świadczone przez Ekspertów współpracujących z Administratorem za pośrednictwem serwisu.

Zgłoszenie/Pytanie – pojedyncze zagadnienie prawne dodawane przez Klienta za pośrednictwem Formularza, które przekazywane jest do odpowiedzi Eksperta.

Porada – prosta, edukacyjna odpowiedź o charakterze konsultacji prawnej, udzielana przez Eksperta w odpowiedzi na pytanie zadane przez Klienta dotyczące jednego skonkretyzowanego problemu.

Regulamin – niniejszy „Regulamin korzystania z serwisu www.kancelaria-izydorczyk.pl”.

  • 3 [Zasady korzystania z Konta Klienta]

Administrator przyznaje użytkownikom prawo do korzystania z funkcjonalności serwisu w celu organizowania interakcji pomiędzy Klientem a Ekspertem, w tym świadczenia usług prawnych przez Eksperta na rzecz Klienta. Warunkiem uzyskania dostępu jest rejestracja konta w serwisie. Administrator ma prawo ustalać różne kwoty płatności za zapewnienie użytkownikom dostępu do poszczególnych funkcjonalności serwisu.

Klient poprzez dokonanie jednorazowej płatności może kontaktować się z kancelarią w sprawach o charakterze prawnym lub doradczym. Wszelka korespondencja między uczestnikami tejże komunikacji odbywa się w sposób ustalony po pierwszym kontakcie eksperta z klientem.

Świadczenie usług prawnych przez Eksperta na rzecz Klienta z wyłączeniem serwisu dozwolone jest pod warunkiem zaistnienia jednej z poniżej wymienionych okoliczności:

  1. Usługa nie może być świadczona Klientowi zdalnie (online lub telefonicznie) za pomocą funkcjonalności dostępnych w ramach serwisu. Usługi takie obejmują m.in. reprezentację interesów Klienta w sądzie, przed organami administracji publicznej, w kontaktach z osobami trzecimi itp.,
  2. Klient wyraźnie poinformował Eksperta o takim zamiarze zamawiając u niego wycenę Usługi dodatkowej i co do świadczenia tejże usługi przed jej wykonaniem osiągnięto porozumienie skutkujące wniesieniem przez Klienta ustalonej za Usługę dodatkowej opłaty.

Wszelkie informacje i materiały o charakterze komercyjnym i niekomercyjnym dostępne w serwisie mają charakter wyłącznie informacyjny oraz nie stanowią reklamy, oferty ani rekomendacji do skorzystania z usług któregokolwiek z Ekspertów. Odpowiedzi udzielane przez Ekspertów i inne wyjaśnienia otrzymane przez Klienta w formie porady traktować należy jako przedwstępną konsultację służącą za punkt wyjścia w dalszej ocenie problemu.

  • 4  [Definicja porady]

Porada to krótka, edukacyjna odpowiedź udzielana przez Eksperta w odpowiedzi na zadane przez Klienta pytanie, wyjaśniająca jego problem oraz mająca na celu osiągnięcie korzystnego dla Klienta efektu wyrażonego w ochronie jego uzasadnionych praw i interesów. Porady w serwisie świadczone są w formie konsultacji online lub telefonicznej, w trakcie których Ekspert m.in. udziela wyjaśnień dotyczących opisanej przez Klienta sytuacji, pomaga w interpretacji określonych przepisów. W sytuacji, gdy opisany przez Klienta problem wykracza poza zakres regulaminowej Porady, tj. dotyczy więcej niż jednego zagadnienia lub zawiera wiele rozbudowanych pytań, Administrator może odstąpić od realizacji usługi wskazując odrębną wycenę za udzielenie odpowiedzi na Zgłoszenie. Jeżeli Klient przyjmie zaproponowane rozwiązanie i dokona wskazanej dopłaty, usługa zostanie zrealizowana. W innym wypadku Klient otrzyma zwrot kosztów Porady.

Treść Porady przygotowana jest na podstawie faktycznego opisu problemu wraz z załącznikami (do trzech stron A4) dostarczonego przez Klienta i w oparciu o aktualny stan prawa polskiego obowiązujący w dniu udzielenia Porady. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zakres przygotowanej Porady. Klient może powoływać się na niekompletność przesłanej treści Porady lub jej nieprzydatność, jak i na szkodę poniesioną w wyniku skorzystania z przesłanej treści. W takim przypadku Administrator po analizie zasadności zgłoszonej przez Klienta uwagi może skontaktować się z Ekspertem i zażądać uzupełniania Porady.

Klient oświadcza, że jest mu wiadome, iż Porada zawiera indywidualną interpretację zgłoszonego problemu na podstawie dostarczonych przez Klienta informacji. Każda interpretacja nie ma charakteru powszechnie obowiązującego. Dopuszczalne jest spotkanie się w teorii, jak i w praktyce z poglądem odmiennym.

Użytkownik opisując swój problem i wysyłając Zgłoszenie za pośrednictwem serwisu wyraża zgodę na przekazanie pełnej treści Pytania grupie Ekspertów, którzy na podstawie przekazanych szczegółów zadecydują o przyjęciu Pytania do odpowiedzi.

Po zapoznaniu się z treścią przesłanego Zgłoszenia, Ekspert może odmówić przygotowania treści Porady, w szczególności, jeśli uzna, iż może to naruszać zasady niniejszego Regulaminu, przepisy prawa powszechnie obowiązującego, zasady współżycia społecznego lub zasady etyki zawodowej lub też w sytuacji, gdy nie posiada w przedmiocie zagadnienia wystarczającej wiedzy i doświadczenia. W takich wypadkach, Administrator zawiadamia Klienta o niemożliwości przygotowania treści Porady i w terminie 14 dni od dokonania przez Klienta płatności zwrócić całość lub część uiszczonej przez niego opłaty.

Czas uzyskania Porady zależy od wybranej przez Użytkownika opcji. Najwyższy priorytet w udzieleniu odpowiedzi mają porady płatne z wykupioną opcją dodatkową „Priorytetowa odpowiedź”. Terminy mogą ulec wydłużeniu, w szczególności ze względu na okoliczności niezależne od Administratora czy Eksperta, a także przez nich niezawinione, takie jak duża ilość pracy, porad, przyczyny zdrowotne, a także w okresach weekendowych, ferii, wakacji, w dni ustawowo wolne od pracy lub w przypadku skomplikowanego charakteru Pytania.

Obowiązującym językiem komunikacji pomiędzy Klientem a Ekspertem w zakresie udzielanych porad jest język polski, chyba że ustalony zostanie inny język.

  • 5 [Pytania uzupełniające]Klient, który w odpowiedzi na przesłane Zgłoszenie otrzymał od Eksperta treść porady ma prawo do zadawania płatnych Pytań uzupełniających, o ile mieszczą się one w granicach głównego zagadnienia opisanego w Zgłoszeniu, co oznacza, że:
  1. nie wykraczają poza faktyczne okoliczności opisane w Zgłoszeniu i pozostają z nimi w związku przyczynowo skutkowym,
  2. mają na celu wyłącznie wyjaśnienie wątpliwości Klienta powstałych po zapoznaniu się z treścią przesłanej mu Porady lub doprecyzowanie zagadnień poruszanych w treści Porady.

Jeśli Pytanie uzupełniające nie spełnia warunków, o których mowa w ust. 1, należy je traktować jako nowe Zgłoszenie. W takim wypadku, Administrator po stwierdzeniu, że Pytanie wykracza poza zakres Zgłoszenia, powiadamia o tym Klienta, wskazując, że udzielenie odpowiedzi wymaga podwyższenia wynagrodzenia, może także poinformować Klienta o jego wysokości, przesyłając wycenę. Po jej akceptacji i uiszczeniu płatności, Klientowi przesłana zostanie treść Porady.

Odpowiedzi na Pytanie uzupełniające udziela ten sam Ekspert, który uprzednio wysłał odpowiedź na Pytanie będące treścią głównego Zgłoszenia.

  • 6 [Usługa dodatkowa]

Ponieważ udzielenie przez Eksperta porady nie wyczerpuje wszystkich możliwych rozwiązań problemu opisanego przez Klienta, każdy Ekspert, który udzielił odpowiedzi na Pytanie będące przedmiotem głównego Zgłoszenia, ma możliwość dołączenia do odpowiedzi wyceny tzw. Usługi dodatkowej.

Usługa dodatkowa to określona i indywidualnie wyceniona przez Eksperta usługa powiązana z tematem głównego Pytania Klienta, która może zostać zrealizowana z wyłączeniem funkcjonalności dostępnych w ramach serwisu. Przykładem usługi dodatkowej może być np. sporządzenie pozwu, wniosku czy innego pisma procesowego (sądowego) lub pozasądowego, którą to usługę Ekspert realizuje po osiągnięciu z Klientem porozumienia co do wysokości wynagrodzenia bez udziału serwisu.

Ekspert przygotowując dla Klienta propozycję Usługi dodatkowej zobowiązany jest do wskazania jej zakresu, w szczególności podania kompletnego opisu oraz informacji dotyczących tego, co usługa w sobie zawiera, a czego nie obejmuje, a także przedstawienia ceny netto/brutto za wykonanie Usługi.

  • 7 [Płatność za Usługi]

Informacje na temat opłat dotyczących poszczególnych Usług znajdują się w odpowiedniej dedykowanej zamawianiu konsultacji podstronie w ramach strony  www.kancelaria-izydorczyk.pl, jej poszczególnych podstronach.
W przypadku Usługi nieskategoryzowanej jako jedna z pozycji w cenniku, wycena zostanie dokonana indywidualnie przez wybranego Eksperta. Płatność za usługi świadczone przez serwis jest dokonywana przez Klienta za pośrednictwem systemu Przelewy24 Opłata uznawana jest przez Kancelarię Adwokacką Sławomir Izydorczyk za zaakceptowaną z chwilą jej zaksięgowania na koncie Przelewy24. Z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności ona dotyczyła.

  • 8 [Zakres odpowiedzialności]

Administrator poprzez serwis umożliwia wyłącznie nawiązanie kontaktu między Klientem a Ekspertem i nie ponosi odpowiedzialności za treść Porad udzielanych Klientom przez Ekspertów, w tym za szkody i niekorzystne rozstrzygnięcia powstałe przy udzielaniu tychże Porad i powstałe przy stosowaniu się Klienta do Porad i zaleceń udzielanych przez Eksperta.

Zakres Usługi realizowanej przez Administratora obejmuje:

  1. Wysłanie zapytania do serwisu,
  2. Skierowanie wysłanego przez Klienta zapytania do Eksperta z udokumentowanymi kompetencjami i doświadczeniem w zakresie danej specjalizacji,
  3. Udostępnienie Klientowi treści porady udzielonej przez Eksperta,
  4. Umożliwienie Klientowi zapoznania się z opisem Usługi dodatkowej zaproponowanej przez Eksperta w ramach odpowiedzi na przesłane Zgłoszenie, a w przypadku pozytywnej decyzji o zakupie tejże Usługi umożliwienie Klientowi dokonania płatności online.

Ekspert, przy udzielaniu Porad, zobowiązuje się do zachowania staranności przy uwzględnieniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności, jak również do udzielania Porad i kontaktu z Klientem przy stosowaniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów korporacyjnych (takich jak: Zbiór Zasad Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu i Kodeks Etyki Radcy Prawnego).

Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za skutki wynikłe z:

  1. niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Administrator dysponuje,
  2. braku możliwości dostępu do serwisu wynikającego z przyczyn od Administratora niezależnych,
  3. awarii, przyczyn leżących po stronie access providerów, dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania po stronie Użytkownika,
  4. niewłaściwego korzystania z serwisu przez Użytkownika,
  5. wejścia przez osoby trzecie w posiadanie hasła Użytkownika,
  6. utraty danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Administratora,
  7. krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu domeny w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania serwisu,
  8. oznaczenia wiadomości od Administratora do Użytkownika lub od Użytkownika do Administratora jako Spam,
  9. niezastosowania się przez Użytkownika do Regulaminu, w szczególności zasad dodawania Zgłoszenia.

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie konsekwencje i/lub szkody wyrządzone Użytkownikowi i/lub stronom trzecim w wyniku nieprawidłowego użycia serwisu lub niemożności korzystania z serwisu lub poszczególnych jego funkcjonalności. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za tzw. utracone korzyści, szkodę ekonomiczną itp.

Administrator z uwagi na to, że wyłącznie organizuje kontakt pomiędzy Klientem i Ekspertem nie gwarantuje dokładności, kompletności i aktualności konsultacji udzielanych za pośrednictwem serwisu, a także nie udziela żadnych innych gwarancji, które nie zostały wyraźnie określone w niniejszej Umowie. Administrator nie jest zobowiązany do weryfikacji zamieszczanych przez Ekspertów treści i nie odpowiada za ich zgodność z prawem i wymogami etyki zawodowej.

W przypadku zmiany danych osobowych Użytkownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić o tejże zmianie Administratora, w przypadku zmiany adresu e-mail pod rygorem uznania wiadomości przychodzących na poprzedni adres za skutecznie otrzymanych.

  • 9 [Prawo Odstąpienia Od Umowy]

Użytkownik, będący konsumentem (Konsument) może odstąpić od Umowy, bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy pod warunkiem, że usługa porady prawnej nie została wykonana wcześniej.

Odstąpienie może być złożone w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Wzór oświdczenia o odstąpieniu od umowy do pobrania tutaj. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W razie odstąpienia od Umowy, Administrator ma obowiązek nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

Zwrotu płatności Administrator dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Administratora z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli zadane przez niego Pytanie zostało przejęte przez Eksperta do odpowiedzi, co na żądanie Klienta Administrator będzie w stanie udowodnić lub w sytuacji, gdy zamówiona Usługa, za którą Konsument zapłacił została częściowo lub w całości zrealizowana.

  • 10 [Postępowanie reklamacyjne]
    W celu zgłoszenia reklamacji przez Klienta z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Eksperta, niezbędne jest przesłanie na adres e-mail: reklamacji, wraz ze wskazaniem:
  1. danych Klienta składającego reklamację, w szczególności podanie jego adresu elektronicznego,
  2. zwięzłego opisu zgłaszanych zarzutów wraz z uzasadnieniem,
  3. proponowanego przez Klienta sposobu usunięcia zgłaszanych naruszeń.

W przypadku złożenia reklamacji niezawierającej wskazanych elementów, Klient będzie poproszony o ich uzupełnienie.

Każda reklamacja z żądaniem zwrotu środków za Usługę, której jakość nie jest dla Klienta satysfakcjonująca, jest rozpatrywana przez Administratora indywidualnie. Żądanie zostanie zaspokojone wyłącznie w przypadku, jeśli Administrator stwierdzi, że jakość Porady była niezgodna ze standardami serwisu, Porada zawiera błąd prawny lub gdy w świadczeniu Usługi wystąpiły inne naruszenia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Kancelarię Adwokacką Sławomir Izydorczyk w terminie do 14 dni od daty prawidłowego Zgłoszenia wraz z uzasadnieniem przyjętego stanowiska. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie wskazanym w ust. 2 oznacza uznanie reklamacji przez Administratora.

  • 11 [Ochrona danych osobowych i własności intelektualnej, Polityka Cookies]

Zasady ochrony danych osobowych Klientów są określone w Polityce Prywatności wraz z Polityką Cookies, dostępne są one pod następującym adresem: https://kancelaria-izydorczyk.pl/polityka-prywatnosci.

Administrator posiada wyłączne prawo do treści publikowanych w serwisie. Żadne treści nie mogą być tym samym kopiowane, poprawiane, rozpowszechniane, pobierane, przekazywane, sprzedawane lub w inny sposób wykorzystywane w całości lub w części bez uprzedniej zgody Administratora.

Poza własnymi treściami, Użytkownik nie jest uprawniony do przesyłania lub w inny sposób publicznego udostępniania treści pozyskanych za pośrednictwem serwisu, w tym treści udzielonych przez Ekspertów porad, w formie zawartości innych serwisów czy baz danych w przypadku braku wyraźnej zgody właściciela praw autorskich na takie działania.

  • 12 [Postanowienia końcowe]Administrator serwisu jest uprawniony do dokonania zmian niniejszego Regulaminu.

W przypadku zmiany Regulaminu, jego doręczenie Użytkownikowi odbywać się będzie poprzez umieszczenie nowej treści na stronie serwisu.

Użytkownicy, którzy nie wyrażają zgody na zmiany niniejszego Regulaminu powinni powiadomić o tym Usługodawcę poprzez wypowiedzenie Umowy w ciągu 30 dni od dnia poinformowania o zmianach zgodnie z ust. 2 powyżej.

Usługi zlecone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane będą według jego dotychczasowych postanowień.

Użytkownik korzystając z serwisu automatycznie akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich zawartych w nim zasad.

Prawem właściwym dla oceny skutków stosowania Regulaminu jest prawo polskie. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Dane do Wpłaty

Kliknij, aby skopiować:

68 1140 2004 0000 3202 7924 0216
KANCELARIA ADWOKACKA SŁAWOMIR IZYDORCZYK
UL. STAROWIEJSKA 16/2
81-356 GDYNIA

Pozostałe dane firmowe:
NIP: 958-037-14-55
REGON: 360036329

Powered by